Bola - Gravidsmycke ...♥

Igår fick jag hem mitt bola smycke som jag beställde i tordags från Babytime...
Oj vad snabba dom var på att skicka ut den =)
Den är jättefin och ger ett mysigt litet plingande.

I helgen var jag hos min väninna och blev plåtad.
Hon ska fotografera hela graviditeten och även efter på bebbarna.
Sååå kul =)
De blev många härliga bilder i lördags, ni ska få se ett av dem lite senare i veckan när hon skickat ett till mig.
Då ska jag även göra lite reklam för deras fotostudio ;-)

Man kan ju säga att detta med med gravidbilderna håller mig lite lugn efter att jag i helgen fick reda på att han som tog kort på oss på vår bröllopsdag har raderat alla våra kort.
Jag fick till svar i ett mail att: Hej! Då ni tyvärr aldrig betalade för fotograferingen så har bilderna raderats.
Tyvärr finns de ej längre varken hög eller lågupplösta.


Jag flög i taket och blev både arg och ledsen när jag fick detta svar!!!
För att, det är inte vårt fel att HAN ALDRIG skickade ut någon FAKTURA eller på något sätt krävde in en betalning.
Aldrig ett ljud ifrån honom om när betalning skulle ske. Så vi har ju trott att han bara väntat på att vi skulle beställa några av korten/ förstoringar och då lägga på betalning för fotograferingstillfället.
Tänk om man hade fått chansen att faktiskt betala för det så hade vi GIVETVIS gjort det.
Men det är ju för sjutton HAN som inte gett oss någon faktura.
Alltså jag är sååååå förbannad. Och min vännina som plåtar mig nu under graviditeten blev chockad och också fruktansvärt förbannad.
Jag undrar ju om man verkligen får göra så!??!!
Hur KAN man ha mage att göra något sådant???
Bröllopskort för sjutton!!!
Jag har så mycket som bara kokar inom mig, såååå arg!
Men vi får ju inte tillbaka dom så vad gör man...








Bola, svart med vågor

"Den mexikanska bolan eller graviditetspinglan är ett vackert smycke för gravida. Inuti smycket finns en liten xylofon på vilken en liten boll dansar runt och avger ett speciellt svagt ljud när kvinnan rör sig. Genom att bära smycket långt ner på magen kan barnet höra ljudet.

Från cirka 20:e graviditetsveckan kan barnet i magen höra och känna igen ljudet. Det magiska rogivande ljudet lugnar bebisen under graviditeten och efter födelsen känner barnet igen ljudet och blir lugn av det.

Så vad tycker ni om denna fina Bola då? Visst e den fin =)

 

Jag har inte glömt era kommentarer till förra inlägget men jag hinner inte svara på dem nu.
För nu är det dags för jobbet igen...
Ha en bra dag!

Pussokram...♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja visst var dom! =)



Stackars då! Kan inte vara lätt att bära på 2 små liv på samma gång eller!



Är så nyfiken på bebismagen din!



Med mig är väl allt under "kontroll"..Livet lunkar på och bara ÄR just nu..



Kramis!

2009-12-01 @ 20:29:00
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Anne

Gahhh! Det är ju helt oförlåtligt gjort av den hemska fotografen!

Förstår att du är ledsen.

Ha en fin dag stumpan! Kram

2009-12-02 @ 07:56:47
URL: http://www.systeranne.wordpress.com
Postat av: Myran

Usch, den där fotografen ska man be folk akta sig för då, hemskt att få veta att bilderna blir raderade utan förvarning!

2009-12-02 @ 10:25:39
URL: http://zebramyran.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Först vill jag gratulera till graviditeten :-)



Men 17 vad tråkigt med bilderna...

kraaaam

2009-12-02 @ 18:02:45
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Katja

Hejsan gumman!

Fy fan så förbannad jag hade blivit om någon gjort så med korten :(

Oj har du bara 135 dgr kvar till förlossningen, alltså gått halvtiden redan.. sjukt så tiden går fort!!!

Hur mår du då?

KRAM!

2009-12-02 @ 18:14:21
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Carro

Fin blogg! :)



Jag har blivit nominerad som veckans blogg på smilinggirls.blogg.se, snääääälla kan du rösta på mig??<3

Ifall du vill det kan du göra det här: http://smilinggirls.blogg.se/2009/december/veckans-blogg-omgang-1.html#comment

Jag är Nr. 6 :D

Tack<333

2009-12-03 @ 18:14:39
URL: http://dellifin.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja dagen har varit bra! Mysigt att vara lediga tillsammans såhär mitt i veckan..



Just ja du har ju massa sånt att stå i också! Va spännande! Det kommer hända mycket för dig år 2010! =)



men du, magbilden...var är den? ler



kram på dig! hoppas du har det bra!

2009-12-03 @ 18:43:20
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Anna

Har en rolig award/utmaning till dig!

hoppas du vill göra den!



kramis

2009-12-03 @ 20:56:39
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
30-åring bosatt vid småländska kusten.
Är gift sedan oktober -08.
Flyttade januari 2010 till hus, som vi renoverade hela undervåningen. Bara resten kvar ;)

Den 7 april 2010 fick vi tillökning av två små underbara varelser vid namn Cornelia & Maximilian.
Här får ni följa mitt liv. =)
Min vardag och livet med tvillingarna.

När du ändå är här skulle du göra mig väldigt glad om du lämnade en kommentar!

♥♥ NÄR TVÅ BLIR FYRA ♥♥
Kontakt: [email protected]