2012...

Var i Kalmar igår med Ulle & Brincken.
Först åt vi gott på Larmgatan 10 och sedan blev de Biostaden för att se 2012 =)
När vi var på restaurangen så fick jag några sparkar av Bebbe nr1 för första gången.
Skitcoolt, det var liksom så tydligt att jag blev helt rörd =)



Jackson Curtis (John Cusack) är en kämpande far vars författardrömmar resulterat i ett sprucket äktenskap och en bok som sålt i futtiga 500 exemplar. Hans omgifta exfru (Amanda Peet) är bitter, hans son föredrar sin rika styvpappa, hans dotter är sängvätare och han själv får jobba som hunsad limousinförare. I ett försök att återknyta till sina barn tar han med dem till Yellowstone nationalpark för lite naturmys. Men istället för ostörd natur finner de djurkadaver och uttorkade vattenmassor. Far och barn blir snabbt upplockade av militären som inte vill säga vad som har hänt, men den lokale galenpannan tillika radiopiraten Charlie (Woody Harrelson) förklarar läget för dem. Maya-folket förutspådde nämligen jordens undergång för tusentals år sedan och nu slår den illavarslande profetian in.




Betyg från mig: 8/10
Betyg från maken: 9/10

Pussokram...♥


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Den måste jag nog se! :-) Hoppas din helg varit bra!

kramar

2009-11-16 @ 00:02:43
URL: http://alexeys.blogg.se/
Postat av: Lotta

Härligt att de börjar göra sig påminda de små i din mage.

Åh så mysigt med bio.

Det var nog 100 år sedan jag var på bio sist.

Kramen

2009-11-16 @ 13:13:08
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: Mina

God kväll söta.Nä det är inte lång tid kvar tills min prins är hos oss.Ska bli så skoj..Så skoj att du ska ha tvillingar om några månader..Vet du vad det är för kön på dem? Ha en skön kväll söta.kram

2009-11-17 @ 16:30:59
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Linda

Den har jag velat se ett tag, verkar riktigt bra

2009-11-18 @ 18:54:36
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
30-åring bosatt vid småländska kusten.
Är gift sedan oktober -08.
Flyttade januari 2010 till hus, som vi renoverade hela undervåningen. Bara resten kvar ;)

Den 7 april 2010 fick vi tillökning av två små underbara varelser vid namn Cornelia & Maximilian.
Här får ni följa mitt liv. =)
Min vardag och livet med tvillingarna.

När du ändå är här skulle du göra mig väldigt glad om du lämnade en kommentar!

♥♥ NÄR TVÅ BLIR FYRA ♥♥
Kontakt: [email protected]