Helt tossiga... ;-)

Max hade en liten present till pappa igår, han började att ta sig framåt istället för bakåt.
Så nu drar han sig framåt om han vill. Kolla videoinlägget på twinsens sida =)

Igår kväll vart dom helt galna när vi skulle lägga dom för natten.
Förmodligen så ville dom absolut inte sova kanske pga att mormor, morfar, farfar och farbror var här.
Dom höll lådan länge och var helt galna med att jollra, sparka, flaxa och vända på sig i sängen.
Dom har alltid sovit på rygg så de var inga bra förutsättningar för att sova genom att hålla på
och vända på sig heeeeela tiden. Helt tokiga var dom!
(Som tur var verkar de som en engångsföreteelse för ikväll gick det mycket bättre.)

Och imorse när vi skulle plocka över dom i sängen för morgonvällingen (Nea var vaken)
så upptäcker vi att Max har vänt på sig. Han ligger alltså på mage.... och sover =) Kors i taket!
Min lilla morgonbajsare hade alltså vänt på sig på morgonkvisten runt sjutiden
när han brukar börja flaxa och somnat om på magen, *tihi*





Ha det så bra!
Pussokram...♥ från mig och tvillingarna



Kommentarer
Postat av: martina

Hej!

Gå gärna in på min blogg och kommentera om vad du tycker om dagens miljö och samhälle i inlägget med Jonas Brother och Friends for Changes.



Ha en bra kväll!

/martinaherrstrom.blogg.se

2010-12-16 @ 19:58:21
URL: http://martinaherrstrom.blogg.se/
Postat av: amanda, stylist

Så söta! :)

2010-12-17 @ 23:52:39
URL: http://rosajordgubbar.blogg.se/
Postat av: Lisa

SÖTINGAR!!

2010-12-18 @ 23:55:00
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
30-åring bosatt vid småländska kusten.
Är gift sedan oktober -08.
Flyttade januari 2010 till hus, som vi renoverade hela undervåningen. Bara resten kvar ;)

Den 7 april 2010 fick vi tillökning av två små underbara varelser vid namn Cornelia & Maximilian.
Här får ni följa mitt liv. =)
Min vardag och livet med tvillingarna.

När du ändå är här skulle du göra mig väldigt glad om du lämnade en kommentar!

♥♥ NÄR TVÅ BLIR FYRA ♥♥
Kontakt: [email protected]