iPhone & iTunes

Måste än en gång berätta hur himla bra min iPhone är och hur jäkla nöjd jag är med den!
Särskilt efter 3.0 uppdateringen, helt klart den bästa mobil jag någonsin haft =)
Det finns verkligen allt i eller till denna mobil!

Nu till programet iTunes som man använder sig av för att lägga in musik, podcasts, videos och sånt på sin iPhone och iPod.
Jag HATAR verkligen iTunes, det suger något så kopiöst så jag blir galen.
Jag försöker att använda det så lite så möjligt eftersom det programet gör mig så förbannat arg varenda gång.
De lustiga är att det fungerar någolunda på min ena dator men på den andra så tycker iTunes jämt att jag ska auktorisera den datorn och varje gång jag har gjort det så säger den bara: din dator är redan auktoriserad.
Nähä, no shit... Sen börjar de om igen likadant, hela tiden, jämt, konstant, grrrrr....
Jag har skrivit till Appel support men bara fått till svar att dom inte kan svara på frågor angående iTunes utan hänvisar en vidare till någon annan Appel support som man får ta de på engelska.
Men tack så jävla mycket era svenska jubelidioter som inte kan utbilda era anställda att svara på frågor rörande iTunes.
 

Har jag sagt att jag hatar iTunes ;-)
Finns det verkligen inget annat alternativ än iTunes???
Någon som vet???



Pussokram...♥



Kommentarer
Postat av: Carolina

Då är vi två som hatar ITunes. Förstår mig inte på det ju...



Jag är tillbaka på bloggen efter sommaruppehållet. Ny design kommer inom snar framtid och massa nytt. Håll utkik så hörs vi på bloggen :)

2009-08-18 @ 17:25:10
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Lotta

Sa du att det var iTunes du hatade???

Jag har ju oxå en iPhone och har inte lyckats lära mig det där skitprogrammet.

Alltid när jag stoppar i telefonen så raderar den den musik jag lyckats lägga in.

Nu har jag lärt mig att det är för att jag inte sparat musiken på datorn.

Men min iPhone älskar jag, och jag har köpt ett sånt fint skinnfodral till den som man öppnar som en bok typ.

Kramen

2009-08-20 @ 16:11:25
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: Stevie

Tyvärr är jag motståndare till alla sådana prylar man ska koppla till öronen! eftersom jag har förstört min hörsel just på grund av hörlurar och hög musik!

Men bortsett ifrån det så gillar jag bra grejor,

som mobiler man kan ta bilder, videofilma och surfa med på nätet!



Ha en fortsatt bra Fredag!



Kram

STevie

Postat av: Stevie

Tyvärr är jag motståndare till alla sådana prylar man ska koppla till öronen! eftersom jag har förstört min hörsel just på grund av hörlurar och hög musik!

Men bortsett ifrån det så gillar jag bra grejor,

som mobiler man kan ta bilder, videofilma och surfa med på nätet!



Ha en fortsatt bra Fredag!



Kram

STevie

Postat av: Anna

Tack! Å nu är det vårat! =) Köpte det nyss! Ska hämta det senare idag ! =)



Med mig är det fint! Börjat jobba å så men ser nu fram emot en ledig helg!



Okej det blev inget hus, känns det inte rätt så känns det inte å murken altan är ju inte direkt kul..Drömhuset kommer nog snart iaf! =)



Ihelgen är vi bjudna på både kräftskiva och 30 års kalas...dock har vi bestämt oss för att gå på 30 års-festen detta var samma dag nämligen..Så typiskt antingen händer inget eller allt på samma gång..



Å du bara jobbar och sliter! Men du har ju en underbar resa att se fram emot så det kanske är det som håller dig igång!?



Hoppas helgen din blir bra! kramen!

2009-08-21 @ 16:46:17
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: mindy

Godmorgon gumman..Hoppas att allt är bra med dig denna onsdag morgon som det är med mig.kram

2009-08-26 @ 08:33:34
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: j

Gå in på min blogg och läs mitt senaste inlägg och gör som det står. klicka på länken och gå in där och rösta på mig till veckans blogg :)

PLZ

ha de bra

hejs

2009-08-27 @ 19:20:04
URL: http://soola.blogg.se/
Postat av: Vicco

Åh, jag funderar skarpt på att införskaffa mig en Iphone, Kul att du gillar den!:D

2009-08-30 @ 15:45:24
URL: http://printze.blogg.se/
Postat av: Anna

Hallå där! =)



Det är bra med mig, bortsett från att sambon min är iväg då..Men jag tror och hoppas att veckorna ska gå fort!



Då tycker jag att du ska köpa dig en ny dator så du kan fortsätta blogga! =) hihi!



Hur är det med dig då?! Åker ni snart? =)



kramar



2009-08-30 @ 19:09:55
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!



Tack!



Din design är ju jättefin som den är! En sån där snygg och avancerad skulle jag aldrig kunna göra! Inte än iaf! ;)



Så underbart, vart skulle ni nu igen? glömsk



Det blev en lång beige kofta! Only har fått in såå mkt mysiga koftor/cardigans nu!



Hur mås det då?



kramar

2009-09-01 @ 23:04:36
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: emily

Skönt att din iphone är prima, tokigt med itunse bara.. hoppas de löser sig :)



tyvärr vet ja inget annat program än kanske spotify för att iaf lyssna på musik :)



kram

2009-09-02 @ 17:54:53
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja visst är den fin!! Anne >Geddes är helt otrolig på att fota små bebisar..Googla hennes namn får du se! (om du inte redan sett dom vill säga!)



Usch å fy det lät ju inge roligt! Krya på dig hörru!



Ja jag vet hur det är, se bara på hur ¨många gånger jag ändrat på min design! Haha!



Å herregud så underbart!! Ni kommer säkerligen få en fantastisk resa!



JA visst har dom fått in mycket fint! Man blir ju nästan lite shopping galen! =O !



Min dag har varit helt okej! =)



Önskar dig en fortsatt bra deag med! kramar

2009-09-02 @ 18:20:46
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: EMMA

Hej Gumman!



Tack så hemskt mkt det värmer och höra. Ja maria är toppen duktig på bilder och design!



Jag vet att hon just nu inte gör men vet att hon KAN och GÖr vissa undantag men hälsa från mig så gör hon det ska du se hihi =) Alltid kul med nytt!



Hur äre med dig gumman? KRAM

2009-09-02 @ 19:33:13
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: Malin-Hockeyfruga

haha jäkla teknologi som inte funkar:S

2009-09-03 @ 20:05:25
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag är ute på "reklamklickarturné", och har förhoppningsvis hjälpt dig tjäna någon krona.=)



Välkommen att hälsa på i min blogg också ! ;)

Du har väl sett att jag har flera undersidor, med massor av bra tips ?



Trevlig helg !

2009-09-04 @ 20:10:00
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
30-åring bosatt vid småländska kusten.
Är gift sedan oktober -08.
Flyttade januari 2010 till hus, som vi renoverade hela undervåningen. Bara resten kvar ;)

Den 7 april 2010 fick vi tillökning av två små underbara varelser vid namn Cornelia & Maximilian.
Här får ni följa mitt liv. =)
Min vardag och livet med tvillingarna.

När du ändå är här skulle du göra mig väldigt glad om du lämnade en kommentar!

♥♥ NÄR TVÅ BLIR FYRA ♥♥
Kontakt: [email protected]