Sista dagen på jobbet...

-14 grader ute och vinterlandskap. Tre dagar kvar till julafton. Och sista dagen på jobbet för det här året =)
Vet inte hur det blir efter nyår förrän jag varit hos läkaren i eftermiddag. Ska försöka få henne att sjukskriva mig helt nu. Jag är en jämrande kvinna just nu... Som min bm-terapeut sa till mig. -Du behöver "boa" dig!
Mmm, tack!
Var hos barnmorskan tidigare idag och hon mätte lite och tog blodtryck.
Lyssnade på dom och så tittade vi på dom en väldig snabbis med UL (har bara känt aktiviteter från tvåan på sistone nämligen). Men båda är live and kicking =) Känndes skönt att se och höra.

UPPDATERING(kl:15.00): Är nu HELT sjukskriven! =)

Har lite ångest för julklapparna vi har kvar att inhandla. Det blir ju jag som får handla det me eftersom han jobbar butikstider. Och så vill mamma att jag ska handla åt henne också. Puh, imorn och endast imorn sen tänker inte jag handla något mer.
Har mest ångest över att vi inte har packat inför flytten. Kan någon motivera mig att börja och med vad i såna fall?!? H J Ä L P!!!
Funderade idag på om jag skulle packa ner prydnadssaker, men kom bara till att fundera...
Just nu har jag så ont i revbenen så jag vet inte vart jag ska ta vägen, ahhhhh.....

Igår kväll var vi på filmen AVATAR och såg den i 3D. Filmen var skiiiitbra! Just själva 3D effekterna saknade jag dock. Vi har varit på två 3D filmer tidigare och det kan ha varit mer 3D effekter i dom än denna. Men gryyyymt bra film dock! Rekommenderas varmt!
Och som vanligt synd att det alltid finns någon idiot i en biosalong, de var några som verkade tro att detta var en komedi som dom höll på att fnissa... Suck! Om man fick och kunde skulle jag boka upp hela salongen bara för mig och mannen ;-)





Ha en härlig måndag!
Svarar på kommentarer senare ikväll =)
Pussokram...♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Stackars! Va skönt att du kan lägga jobbet åt siddan nu och bara "boa" in dig!



Allt vad flytten heter löser sig säkerligen på nåt bra sätt..



Kram på dig och GOD JUL! :)

2009-12-21 @ 18:29:46
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Pue

Härligt att du blev sjukskriven helt som du ville :)

Måste vara "jobbigt" me två o flytta på det.

Du behöver ladda dina batterier, helt klart.



Packandet ja, vart man ska börja. Så höll jag oxå på i början, sen var det ju bara te o packa allt ;)



Men börja me det du inte använder.

ALLT ska ju packas i slutändan... sommarkläder, saker te köket du inte anv. så mycket o allt annat. Videofilmer, dukar, sängkläder ja :)



2009-12-21 @ 22:40:14
URL: http://pue.nu
Postat av: Alexandra

Å vilken fin mage du har! Skönt att allt var bra me bebbarna :-) Gott med helsjukskrivning. Va rädd om dig nu & försök att börja packa lite så ni slipper stressa sen för det är inte bra för de små bebbarna.

Ett försök till "pepping" :-)



Massa kramar till dig tjejn.

2009-12-22 @ 12:29:57
URL: http://alexeys.blogg.se/
Postat av: Anne

Så skönt med hel sjukskrivning!

Jag har idag jobbat mitt sista arbetspass och kommer nu att vara hemma på havandeskapspenning, det känns så rackarns SKÖNT!!!

Ha det bäst stumpan! Kram

2009-12-22 @ 12:58:40
URL: http://www.systeranne.wordpress.com
Postat av: Erika

vill också se filmen men inte läst så mycket recensioner, bra att jag hittade hit och läste att du gillae den =)

2010-01-01 @ 15:15:21
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
30-åring bosatt vid småländska kusten.
Är gift sedan oktober -08.
Flyttade januari 2010 till hus, som vi renoverade hela undervåningen. Bara resten kvar ;)

Den 7 april 2010 fick vi tillökning av två små underbara varelser vid namn Cornelia & Maximilian.
Här får ni följa mitt liv. =)
Min vardag och livet med tvillingarna.

När du ändå är här skulle du göra mig väldigt glad om du lämnade en kommentar!

♥♥ NÄR TVÅ BLIR FYRA ♥♥
Kontakt: [email protected]