Tiden går sååå fort...

...hinner inte mer än att fundera och planera medans barnen sparkas och buffas för fullt därinne.
Blir stressad av allt som måste göras. Trodde att det skulle kännas lite bättre efter helgen som var.
Den helgen hade jag planerat i en månad för att göra det så roligt som möjlig för min älskling på hans
30-års firande. Han var glad och nöjd efter dagens slut iaf och det var ju det som var poängen.
Det blev till slut 9 pers på bowlingen, 6 pers på lasergamet, 5 pers på bubblandet/bastun och runt 15 pers på festen här hemma där vi var 10 pers som käka av plankan jag hade beställt till 12 pers.
Blev tyvärr lite avhopp sådär i sista stund =(
Men summa sumarum var det en lyckad dag!
Sen var det kalas i måndags för maken med våra föräldrar. Massor av smörgåstårta och en prinsesstårta slank de ner några bitar av också, mumsigt!
En nöjd make öppnade presenter sedan dök hans bror med respektive upp så det blev en lång men trevlig födelsedag...

Och nu är det redan onsdag kväll, jag hinner inte me... Vad gjorde jag av gårdagen?...
Har sååå mycket att fundera på, så mycket att göra inför flytten och nu är det vaccinering av katter på fredag, bm-besök och läkarbesök på måndag.
Snart julafton, panikhandla lite klappar och allt stök som hör till, pust...
Måstebörjapacka.com
Ser väldigt mycket fram emot söndag iaf då ska vi gå på AVATAR i stan såklart. Här visar dom den i 3D, mycket lustigt att dom inte ens gör det i Kalmar...
Men är glad att dom gör det här för både jag och maken tycker det är speciellt och häftigt med 3D.

Apropå 3D, så har jag bokat en tid för ultraljud med 3D/4D i Linköping på crocus.se hoppas på att min bästa vän Emma kan följa med mig då =)
Det känns verkligen nu hur magen växer och bebisarna trycker på lungor och revben.
Jag får lätt kramp i vaderna. Har jättemycket obehagliga sammandragningar och vid fysisk ansträngning så får jag ont också. Så vi får väl se vad läkaren säger på måndag.
Har som tur är inte lagt på mig särskilt mycket mer än på magen, så de är en riktig kalaskula just nu. Ska snart lägga ut en magbild igen så ni får se skillnaden på några få veckor.
Nähä, nu tycker mannen att jag ska sluta.
Avslutar med en vaggvisa jag tänkte att jag skulle lära mig =)
Visst e den fin?

 



Ha det gott!
Pussokram...♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Låter ju som att du lyckades med en lyckad födelsedag för sin käraste.

Men se till att hinna vila också!!

2009-12-17 @ 13:11:38
URL: http://banton.blogg.se/
Postat av: Linda

Igår hade vi -22 grader.

Det du!



Jag hade lite samma som dig där.

Jag var enormt står och folk trodde att jag väntade tvillingar. I april trodde folk att jag skulle föda när som helst - fast jag var beräknad till midsommar.

Sista veckorna på graviditeten - går såååå sakta.

Man längtar så det knakar och är dessutom less på magen. Men med tvillingar brukar man väl föda lite före bf?

2009-12-17 @ 15:14:46
URL: http://banton.blogg.se/
Postat av: sandra

ja det kan jag hålla med om



idag har jag jobbat du då?

kram

2009-12-17 @ 17:06:51
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hej gumman!

Å så fin låt, har inte lyssnat på den versionen innan. Blir riktigt lugn av hennes röst.

Så roligt ni verkar haft på din man 30årsdag :-)

Nu ser jag framemot att se din fine mage!



Ha en toppen kväll!

kramar

2009-12-17 @ 18:37:09
URL: http://alexeys.blogg.se/
Postat av: Katja

Hejsan!



Grattis i efterskott <3



Hur är det? ;) Usch jag har verkligen inte orkat blogga.. :( Inte mått så bra juh..



Fattade väl fel då.. trodde du skulle gå på sjukpenning och inte hp.. Och jo jag vet riskerna med tvillingar o.s.v. :)



Ha en TOPPENHELG!!!



Kram!

2009-12-17 @ 23:08:15
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: sargit

Men vad trevligt ni verkar ha haft det, trots att tiden gått fort.

Det där med 3d/4d ultra låter jättekul, vi hade tänkt göra det men tiden flög iväg...

Ett tips mot kramp i vaderna är att stretcha dem ofta, särskilt före läggdags, det hjälpte mig iaf. Förutom att dricka mycket vatten vilket jag är dålig på...

Och framför allt VILA!

Strunta i alla måsten, viktiga är att du får vila och slipper stressa.

Hmmm... kanske borde lyssna på mitt eget råd... ;-)

2009-12-17 @ 23:36:01
URL: http://www.sargitochmp.blogspot.com
Postat av: Myran

Åhh, vad kul att gå på 3D/4D ultraljud! Det kan jag tänka mig känns fantastiskt! =)

2009-12-18 @ 09:27:13
URL: http://zebramyran.blogg.se/
Postat av: Tant Kim | Bloggdesigner

Naj mina värden är ju lite hemska. :P Men det hade jag väntat mig. :P



Ja jag hoppas det ligger kvar till jul men att vägarna är bättre då. :)

Samma år samma sak.. Alla blir chockade av snön och har inte förberett att det ska komma snö så alla bussar och tåg var typ inställda.

Kram.

2009-12-18 @ 09:34:07
URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Halloj!

Hoppas att allt är bra med dig denna fredag!

Kramar

2009-12-18 @ 16:09:37
URL: http://alexeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
30-åring bosatt vid småländska kusten.
Är gift sedan oktober -08.
Flyttade januari 2010 till hus, som vi renoverade hela undervåningen. Bara resten kvar ;)

Den 7 april 2010 fick vi tillökning av två små underbara varelser vid namn Cornelia & Maximilian.
Här får ni följa mitt liv. =)
Min vardag och livet med tvillingarna.

När du ändå är här skulle du göra mig väldigt glad om du lämnade en kommentar!

♥♥ NÄR TVÅ BLIR FYRA ♥♥
Kontakt: [email protected]