Alla goda ting är tre...

By the way, hade tänkt att jag skulle berätta detta först när vi hade en bra bild men strunt samma.
I samma veva som vi fick reda på att vi väntar tvillingar så köpte vi också ett hus.
Så den 30:e september köpte vi ett kedjehus väldigt nära mina svärföräldrar.

Så =):
*Gravid - check
*Vänta tvillingar - check
*Köpt hus - check

Vi får tillträde till huset den 15:e januari =)
Då blir det renovering för fulla muggar i en vecka, sen börjar vi flytta in lite kartonger.
Vi börjar väl bo där "på riktigt" fr.o.m den sista januari typ.
Måste börja packa NU, medans jag fortfarande orkar =)

Imorn ska vi på UL, och jag lääääängtar efter att se dom!!!
Håll alla tummar ni har för att allt är oki med dom små liven =)

Pussokram...♥


Kommentarer
Postat av: Maria

Men vad roligt!! Jätte grattis till huset:-)

Vad häfftigt med tvillingar!

Håller tummarna för dig ang ultraljudet, kommer att gå jätte bra!



Kram Kram

2009-11-11 @ 16:29:44
URL: http://sagafia.blogg.se/
Postat av: Anne

Grattis! Vad härligt! Visst håller jag tummarna, bild på bloggen sen av de små?

Kram kram

2009-11-11 @ 16:58:14
URL: http://www.systeranne.wordpress.com
Postat av: Alexandra

Det är bara att gratulaera till alla goda ting! :-)

Så spännade med ultraljud!

Ha en bra kväll!

2009-11-11 @ 18:06:08
URL: http://alexeys.blogg.se/
Postat av: Lotta

Så härligt.

Nu får du ett helt hus att inreda med din fina stil.

Guud så kul.

Underbart med UL idag.

Det är ju något helt speciellt.

Kramen

2009-11-12 @ 06:50:35
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: Rose-Marie

Lycka till idag. Jag tänker på dej. Hoppas att du mår bra nu. Vi se´s, kommer snart och hälsar på. (På jobbet) Lycka till med huset också.

2009-11-12 @ 11:19:19
Postat av: Anna

Det här inlägget har jag totalt missat! Grattis till huset också! =)



kram på dig!



(saknar ditt bloggande)

2009-11-23 @ 15:50:44
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
30-åring bosatt vid småländska kusten.
Är gift sedan oktober -08.
Flyttade januari 2010 till hus, som vi renoverade hela undervåningen. Bara resten kvar ;)

Den 7 april 2010 fick vi tillökning av två små underbara varelser vid namn Cornelia & Maximilian.
Här får ni följa mitt liv. =)
Min vardag och livet med tvillingarna.

När du ändå är här skulle du göra mig väldigt glad om du lämnade en kommentar!

♥♥ NÄR TVÅ BLIR FYRA ♥♥
Kontakt: [email protected]