2:e advent...

Igår fixade jag med lite julklappar och sånt. 
På kvällen fick vi middagsbesök av svärföräldrarna.
Både vi och dom hade inhandlat för att göra tacos (komiskt) så vi käkade
här tillsammans och hade en trevlig kväll med TP spel.



Här hemma tar vi det lugnt denna söndagen den 2:a advent.
Tänder lite ljus och myser =)
Ikväll kommer mina föräldrar på middag, får se vad det blir.
Något med kyckling är önskat av mor iaf.



Max sitter på täcket på golvet just nu och inväntar mat, lugnt och sansat än så länge.
Nea studsar i lära-gå-stolen och pratar -bababababa.
Det är mycket sånt nu, sen två veckor tillbaka så har nog båda pratat -dadadada och -babababa,
någon gång har jag hört -mamamama och -papapapa också.
Max har 2 tänder till på väg ner i överkäken och Cornelia har 1 på väg upp i underkäken.
Båda två ålar omkring på golvet och backar och sen två veckor tillbaka kan dom nu sitta.
Stå på knäna är också något som tydligen är väldigt roligt att göra, stå och gunga lite liksom.
Max tycker det är skitkul att bli uppslängd i luften, då skrattas de hejdlöst.
Nea kan sitta och titta på Max och börja skratta utan vidare. Såååå söt =)
Dom är så härliga mina små! Älskar er!




Ha det så bra!
Pussokram...♥ från mig och tvillingarna
Cornelia & Maximilian


By the way: så köpte vi 2 jättefina Acta Graco Cosmic S för mycket bra pris här i stan.


Kommentarer
Postat av: madde

åh ett inlägg:)härliga bilder från erat hem och på sötnosarna.kram

2010-12-05 @ 21:40:10
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :) Tänkte bara tipsa om en tävling jag har i min blogg just nu där man kan vinna ett presentkort på 300:- ! Perfekt att ge bort som julklapp, eller vara lite ego och behålla själv! =)



Om du inte är intresserad ber om jag om ursäkt för detta inlägg och önskar dig en fortsatt trevlig helg :)



Kram!

2010-12-06 @ 19:56:20
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: mamma till 4 busfrön

SV: Ja, men visst går tiden fort. Hänger ju inte med. :-) Men så är det ju så kul nu när man får respons och man verkligen ser hur glada de blir när man är med dem :-)

God jul på er alla!

2010-12-07 @ 09:32:24
URL: http://mammasbusfron.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
30-åring bosatt vid småländska kusten.
Är gift sedan oktober -08.
Flyttade januari 2010 till hus, som vi renoverade hela undervåningen. Bara resten kvar ;)

Den 7 april 2010 fick vi tillökning av två små underbara varelser vid namn Cornelia & Maximilian.
Här får ni följa mitt liv. =)
Min vardag och livet med tvillingarna.

När du ändå är här skulle du göra mig väldigt glad om du lämnade en kommentar!

♥♥ NÄR TVÅ BLIR FYRA ♥♥
Kontakt: [email protected]