Hörselkontroll...

Idag har tvillingarna varit på hörselkontroll (BOEL, någon som vet vad det står för?) på BVC.
Och både Max och Nea klarade testen utan problem.
Förkylningen har alltså inte satts sig i öronen på dem, puh skönt...
Max förkylning är bättre nu men Nea, ojoj synd om henne.
Näsan rinner stup i ett på henne och nyser som en galning. Natten tills idag fick man känna att man levde.
Från klockan fyra när hon vaknade och var jätteledsen,
jag flyttade över henne till oss direkt för hon ville inte ens ta nappen.
Så blev hon lugn en stund sen blev hon ledsen igen, lugn en stund, ledsen igen.
Så höll det på, hoppas att kommande natt blir bättre.



Idag väger Cornelia; 9135g och är 70cm och Maximilian väger; 9080g och är 72cm
Vi fick hoppa över tvillingträffen idag =(, vill ju inte smitta ner dom andra.
Vi får träffas nästa vecka istället. 
Hoppas att Nea mår bättre till helgen så att vi kan träffa våra kära vänner Ulle och Brincken
och deras lilla (eller en ganska stor kille vad jag har hört) Zacharias.



Ha det så bra!
Pussokram...♥ från mig och tvillingarna
Cornelia & Maximilian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
30-åring bosatt vid småländska kusten.
Är gift sedan oktober -08.
Flyttade januari 2010 till hus, som vi renoverade hela undervåningen. Bara resten kvar ;)

Den 7 april 2010 fick vi tillökning av två små underbara varelser vid namn Cornelia & Maximilian.
Här får ni följa mitt liv. =)
Min vardag och livet med tvillingarna.

När du ändå är här skulle du göra mig väldigt glad om du lämnade en kommentar!

♥♥ NÄR TVÅ BLIR FYRA ♥♥
Kontakt: [email protected]