Favoritprogram...

Lucia idag, själv hoppas jag på att få se något fint luciatåg nästa år.
Idag har vi varit hos Sandra och hälsat på Vilja,
tvillingarna hade ett kärt återseende (och jag också så klart) och hade sååå roligt.=)
Får se om vi kommer iväg på träffen imorn med alla föräldragruppsbebisar hos grannen.
Nea är ju fortfarande lite snorig och jag vet inte om dom andra föräldrarna uppskattar det. =(
Hur länge ska hon vara det egentligen, suck!
Undrar om tandsprickningen påverkar att de tar längre tid att bli fri från allt rinnande från näsan?
Dock var det fler i den gruppen som var förkylda har jag fått veta idag.
♥♥♥
Ikväll blir det Böda camping och CSI som vanligt på måndagar.
Andra program som jag följer just nu är
Desperate Housewifes, House, Greys Anatomy, Maria Wern, Nikita, Robinson, Vampire Diares.
Den absoluta favoritserien är ju helt klart Vampire Diares!!!
Längtar efter att Fringe ska börja igen och Lets Dance och Solsidan., har jag glömt något?
Fringe är också en favorit för oss här hemma =)
Solsidan börjar den 16:e januari, för den som inte visste de...
Någon som vet när Fringe och Lets Dance börjar?
Som ni märker så följer vi något program varje kväll,
men för mig är de så skööönt att bara kunna koppla av när man har haft fullt upp hela dagarna.
Andra kanske sätter igång att fixa, laga, städa, organisera, baka, träna.....vad vet jag.
Jag skulle aldrig orka med dygnen om jag inte fick varva ner på kvällen. 
Blir spännande sen när jag går tillbaka och jobbar,
de kommer att ligga många inspelningar på boxen då jag jobbar ständig kväll. 
Och hur ska jag orka, hinna med hemmets måsten såsom dammsuga, tvätta, vika, laga mat
och plocka, plocka, plocka.
Äh orka, jag får anställa någon ;-) 
Som tur är ska jag ju inte gå tillbaka helt direkt utan börjar med söndagar och sedan ökar succesivt. 
Vill ju vara hemma så länge som möjligt med tvillingarna!
Var ju avslutning av Så mycket bättre i lördags som vi också följde.
Hoppas verkligen att det kommer igen med nya artister, mycket bra program!
Vad har ni för favoritprogram eller program som ni följer iaf?



Ha det så bra!
Pussokram...♥ från mig och tvillingarna


Kommentarer
Postat av: sargit

Ja, det blev en hel del derier då jag var föräldraledig ;) Men numera är det bara tre jag följer Desperate Housewifes, Greys anatomy och Nikita. Sen om jag hunnit hem och barnen sover så kikar jag på arga snickaren också och så är csi, navy cis m.m. bra att strö titta på. Annars är det Dexter också som jag bara måste se, men den ser jag på på nätet ;)

Att hinna emd allt hemma då båda jobbar är inte lätt, vi tog in städhjälp nyligen och det gör stor skillnad. Då får man lite mer självdiciplin att småplocka så man inte har så mycket at röja undan innan städerskan kommer.

Ha en skön kväll!

2010-12-13 @ 19:51:38
URL: http://www.sargitochmp.blogspot.com.
Postat av: David Andreasson

hejsan ;)

Jag undrar om du kunde besöka min blogg och säga vad du tycker,, jag vill gärna veta vad jag ska ändra eller om jag ska skriva mer.. exakt vad du tycker;)

2010-12-14 @ 19:52:40
URL: http://davidandreasson.blogg.se/
Postat av: julia :>

Jag följer CSI, top model, grey's anatomy, desperate housewives (VILKET avsnitt idag alltså), dexter och the mentalist... blev en del där.

2010-12-14 @ 23:25:17
URL: http://cookiesenabled.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
30-åring bosatt vid småländska kusten.
Är gift sedan oktober -08.
Flyttade januari 2010 till hus, som vi renoverade hela undervåningen. Bara resten kvar ;)

Den 7 april 2010 fick vi tillökning av två små underbara varelser vid namn Cornelia & Maximilian.
Här får ni följa mitt liv. =)
Min vardag och livet med tvillingarna.

När du ändå är här skulle du göra mig väldigt glad om du lämnade en kommentar!

♥♥ NÄR TVÅ BLIR FYRA ♥♥
Kontakt: [email protected]