Max & Nea 8 veckor...♥♥♥

Har ju varit borta härifrån ett tag nu. Inte för att jag vill utan snarare för att tiden inte finns men de är ju inte så konstigt ;-)
Förstår att några undrar hur vi mår och hur de går för oss...
De är tufft men det går så bra det kan göra med två små underbara mirakel!
Ammar tyvärr inte alls längre. Vilket är väldigt tråkigt! Jag var ju inställd från början på att jag skulle dubbelamma. Men de gick ju inte riktigt så när han redan från början hade problem att ta.
Så jag ammade henne endast och det gick ju bra fram till dess att hon behövde ersättning också för att gå upp i vikt. Då blev de knas och hon blev helt förvirrad. Det gick i 1½ månad.
Jag är lite ledsen över att de inte funkade faktiskt. Hade faktiskt hoppas att kunna amma båda men men...
Jag kan ju säga att hade jag bara haft en så hade jag försökt mer men när man har två och man försöker amma eller pumpa så är de alltid nån som tydligen behöver sin mamma just vid dessa tillfällen.
Och de stressade sönder mig =(
Nu dags att förbereda nattens alla matningar, som fortfarande är tre tillfällen... Gäsp!

Kolla gärna in tvillingarnas egna blogg framöver. Tänkte de kan vara skoj med en egen "dagbok" till dom.
http://cormax.blogg.se


Ha det så bra!
Pussokram...♥ från mig och tvillingarna

Kommentarer
Postat av: Anna - Gravid ♥

Å dom är så söta!!



Kramar

2010-06-04 @ 08:43:11
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Linda

Det där med att amma är ett dilemma tycker jag.

Mig pressade dem på sjukhuset så det låste sig. Men det lossnade hemma. Jag ammade 1,5 månad sen ville inte min son amma mer, utan gick över till flaska och ersättning. Han var ett matvrak redan från början och fick ersättning redan på BB.

Man är inställde på en sak och så blir allting tvärtom, självklart känns det.



De är två riktigt söta små bebisar!!

2010-06-04 @ 15:14:17
URL: http://banton.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilka söt små Juveler!!

Förstår dina känslor över ammningen...själv ammade jag Saga enbart ett par veckor, hon blev inte mätt på den mjölk jag hade.

Vad roligt med en egen dagbok till barnen:-)



Kram på er!

2010-06-05 @ 21:03:30
URL: http://sagafia.se
Postat av: Moa

Kikar in hos dig!

Grattis till bebbarna, de är väldigt fina.

Att få till amningen är verkligen inte lätt, inte äns till en bebis. Huvudsaken är att alla mår bra, sen hur man äter är en annan sak, brukar jag tänka!



2010-06-17 @ 22:53:33
URL: http://moasprinsar.blogg.se/
Postat av: Lisa

Gud vilka sötnosar!

Hur går det för hela familjen då?

Hur gamla är de idag?

Kramar!!

2010-07-08 @ 23:41:21
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
30-åring bosatt vid småländska kusten.
Är gift sedan oktober -08.
Flyttade januari 2010 till hus, som vi renoverade hela undervåningen. Bara resten kvar ;)

Den 7 april 2010 fick vi tillökning av två små underbara varelser vid namn Cornelia & Maximilian.
Här får ni följa mitt liv. =)
Min vardag och livet med tvillingarna.

När du ändå är här skulle du göra mig väldigt glad om du lämnade en kommentar!

♥♥ NÄR TVÅ BLIR FYRA ♥♥
Kontakt: [email protected]