Carma 30 år...

Jaha då har man blivit vuxen nu då ;-) the big 3-0...
Förra veckan var helt underbar med massor av "unna mig" saker såsom; gjort naglarna, fotvård, frissan, besök i delfinariumet i Kolmården (fick Närkontakt med delfinerna i present av maken), hade stort kalas i lördags på självaste födelsedagen och fick massor av presentkort på Villa Harmoni bl.a (där kan man göra olika behandlingar, så här ska det fortsättas att unna sig). Och senare på kvällen i lördags hade vi 30-års fest och grillade. Verkligen jättehärlig vecka! Tack till släkt och vänner för uppvaktningen på lördagen! 


Överst: jag med Nea, pappa i bakgrunden med Max
Nederst: min bror Christian med Nea och Clara, makens kusin Jonas med Max 





Ha det så bra!
Pussokram...♥ från mig och tvillingarna


Kommentarer
Postat av: sargit

Grattis i efterskott!

vad roligt att få ha närkontakt med delfiner, skulle vara kul att prova någongång. Ska nog önska det till nästa stora födelsedag (vilket dröjer typ åtta år).

Sköt om dig!

kram

2010-06-15 @ 20:01:13
URL: http://www.sargitochmp.blogspot.com.
Postat av: Anna - Gravid ♥

Grattis!!!!

Vilken upplevelse att få vara så nära delfinen!

Visst känns dom härliga!?



Hoppas allt är bra med er! kramar!

2010-06-15 @ 20:51:22
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Maria

Ett STORT GRATTIS i efterskott!

Vilken fantastisk upplevelse att få närkontakt med delfiner:-)



Kram Kram

2010-06-15 @ 21:22:24
URL: http://sagafia.se
Postat av: Amanda

Grattis i efterskott! Nu är du verkligen vuxen på riktigt! ;)

Vilken otroligt fin present du fick av din karl! Så häftigt att få träffa delfinerna så nära. Det är något jag alltid drömt om att få göra jag med. Underbart!!



Hoppas ni mår bra allihopa.

Kramar från oss

2010-06-15 @ 21:28:32
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Sanna-Tvillingmamma på språng

Grattis i efterskott! Juni är en bra månad för födelsedagar :)

2010-06-21 @ 11:21:09
URL: http://ovninggertraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
30-åring bosatt vid småländska kusten.
Är gift sedan oktober -08.
Flyttade januari 2010 till hus, som vi renoverade hela undervåningen. Bara resten kvar ;)

Den 7 april 2010 fick vi tillökning av två små underbara varelser vid namn Cornelia & Maximilian.
Här får ni följa mitt liv. =)
Min vardag och livet med tvillingarna.

När du ändå är här skulle du göra mig väldigt glad om du lämnade en kommentar!

♥♥ NÄR TVÅ BLIR FYRA ♥♥
Kontakt: [email protected]