Cornelia & Maximilian 10 månader ♥♥♥

Idag har våra älskade hjärtegryn blivit hela 10 månader.
Har sagt det för men säger det ingen, tiden flyger iväg!
Den senaste månaden har det mest varit sjukdom hela tiden,
men ändå så förgyller dessa två våra dagar med leende och skratt
mellan alla upptåg och gråt.
Underbara varelser som ger oss sån lycka!
Ni är så fina och goa ;) Älskar er!



Idag så har vi tagit en långpromenad med fina Fia runt dalen.
Tänkte att vi behövde bege oss ut i friska luften och rasta av 
oss från alla snorbaciller och då skadar ju inte en skön lång
promenad i gott sällskap! =) 

Nu på kvällen kom Max & Neas farmor och farfar med varsin
tiomånaders present, så gulliga =)
Max fick ett jättesnyggt Musse-set och Nea fick ett urgulligt Mimmi-set.
Max & Nea tackar!



Nu ska mannen o jag, bänka oss i soffan och kolla på CSI NY :)

Ha det så bra!
Pussokram...♥ från mig och tvillingarna


Kommentarer
Postat av: floosan

Supergoa, inget känns jobbigt längre när ens barn ler

2011-02-09 @ 11:26:08
URL: http://blogg.mama.nu/floosan
Postat av: Pernilla

Såå söta tvillingar du har =)



Väntar själv tvillingar och kollade runt lite efter tvillingbloggar...

2011-02-28 @ 19:14:01
URL: http://candygirl84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
30-åring bosatt vid småländska kusten.
Är gift sedan oktober -08.
Flyttade januari 2010 till hus, som vi renoverade hela undervåningen. Bara resten kvar ;)

Den 7 april 2010 fick vi tillökning av två små underbara varelser vid namn Cornelia & Maximilian.
Här får ni följa mitt liv. =)
Min vardag och livet med tvillingarna.

När du ändå är här skulle du göra mig väldigt glad om du lämnade en kommentar!

♥♥ NÄR TVÅ BLIR FYRA ♥♥
Kontakt: [email protected]