En helt vanlig söndag...

Idag har det varit en helt vanlig söndag... Typ :)
Började dagen med familjemys och därefter en snabbfika hos supersnälla och trevliga grannen Anneli :)
Och efter att ha serverat twinsen falukorv och makaroner så blev det städ och plockande för min del.
Man får ju passa på när dom sover ;)
Sen iväg till jobbet i vanlig ordning...
Sön-onsdag, alltid kväll!
Underbar dag på jobbet ;) som vanligt fungerar det inte som det borde på söndagar men men snart kan vi äntligen köra igång maskinen jag jobbar på ikväll :)
Nähä, nu är rasten slut! Dags att jobba lite!
Ha de bra!

image description

 


Kommentarer
Postat av: Anneli

"Snälla grannen" blir rörd av läsningen :)

2011-11-20 @ 21:17:29
Postat av: britta bloggar

mysigt!

2011-12-04 @ 22:04:08
URL: http://brittabloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
30-åring bosatt vid småländska kusten.
Är gift sedan oktober -08.
Flyttade januari 2010 till hus, som vi renoverade hela undervåningen. Bara resten kvar ;)

Den 7 april 2010 fick vi tillökning av två små underbara varelser vid namn Cornelia & Maximilian.
Här får ni följa mitt liv. =)
Min vardag och livet med tvillingarna.

När du ändå är här skulle du göra mig väldigt glad om du lämnade en kommentar!

♥♥ NÄR TVÅ BLIR FYRA ♥♥
Kontakt: [email protected]