Kalas idag!

 

Idag har vi varit på kalas i Berga hos Mickes kusin Emelie.
Jag hade barnen och mig själv kalasfina och färdiga när M kom hem från jobbet.
Presenter och mat hann vi med innan Max & Nea blev rastlösa, griniga, trötta eller så vart de en sockerkick av saften ;) Trevligt var det dock och perfekt buffe!
Även jag blev lite grinig, klarade inte riktigt av att det blev stimmigt! Mkt folk och sen jaga efter Max och Nea kan nog ge vem som helst skallebank ;)
Har dock haft rejäl skallebank i nästan två dygn, har ingen aning varför...
Tur att jag också har fått lite presenter i veckan, kanske för att man har namnsdag idag eller inte ;)
Hur som helst så är det uppmuntrande att få något litet ibland! Jag fick en Golla mobilfodral/väska till iPhonen :)
Plus att jag har bytt en nyligen inköpt (från maken till mig) vinterjacka från vit till svart. Jättenöjd! Visst den vita var skitsnygg men inte på mig ;) Bättre med svart då...
Ha de!
Pussokram... <3 från mig och twinsen!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Saknar dig! :) Eftersom jag är krasslig igen (!), så får vi väl flytta fram vår träff ytteligare. Drar till Sthlm på fredag eftersom kusin Elin ska döpas. Vi hörs av gumman! Puss o kraaaam

2011-11-21 @ 21:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
30-åring bosatt vid småländska kusten.
Är gift sedan oktober -08.
Flyttade januari 2010 till hus, som vi renoverade hela undervåningen. Bara resten kvar ;)

Den 7 april 2010 fick vi tillökning av två små underbara varelser vid namn Cornelia & Maximilian.
Här får ni följa mitt liv. =)
Min vardag och livet med tvillingarna.

När du ändå är här skulle du göra mig väldigt glad om du lämnade en kommentar!

♥♥ NÄR TVÅ BLIR FYRA ♥♥
Kontakt: [email protected]