Trevlig Valborg!

Denna Valborg blev lite annorlunda men ändå helt okej med tanke på förutsättningarna ;)
Både Cornelia och Maximilian är sjuka, med feber och halsont. Deras humör är det absolut inget fel på, utan de är ändå full fart fram nästan hela dagen...
Tanken var väl att vi skulle se hur dom mådde ikväll för att avgöra om de var värt att dra med dom på något Valborgsfirande.
Med vi menar jag mest jag, men att mina goda vän och granne Anneli också skulle hjälpa mig att avgöra deras tillstånd.
Med tanke på att jag är gräsänkling med maken på Gran Canaria så känns det svårt att avgöra själv ;)
Efter att ha käkat lite grillat som mästerkocken Anneli lyckades med alldeles själv ;) och att barnen busat omkring som tokar så hörde vi iaf på Cornelia att hennes andning inte riktigt är vad den borde.
Så det blir nog att ringa sjukvårdsupplysningen eller vårdcentralen imorn bitti (om de inte är bättre såklart).
Skulle kunna vara så att hon har förkylningsastma eller iaf ansträngningsastma och isf har vi ju grejerna hemma.
Vet dock inte hur gammal medicinen får vara (?)
Så isf, den där brasan får nog besökas nästa år istället. Men denna gång gör det mig faktiskt inget. Maken är ju ändå inte här hos oss och barnen går ju ändå före allt annat!

Ha en trevlig fortsatt kväll alla!
Kram kram ❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
30-åring bosatt vid småländska kusten.
Är gift sedan oktober -08.
Flyttade januari 2010 till hus, som vi renoverade hela undervåningen. Bara resten kvar ;)

Den 7 april 2010 fick vi tillökning av två små underbara varelser vid namn Cornelia & Maximilian.
Här får ni följa mitt liv. =)
Min vardag och livet med tvillingarna.

När du ändå är här skulle du göra mig väldigt glad om du lämnade en kommentar!

♥♥ NÄR TVÅ BLIR FYRA ♥♥
Kontakt: [email protected]