Gravidjacka...

Nu börjar det ju bli ruggigt kallt och jag tror jag har bestämt mig för att skicka efter då det inte finns gravid-jackor att hitta i affärerna. Inte ens någon A-formad jacka. Lite tråkigt att det är så dåligt utbud på detta.
Men hittade dessa på LillaMirakel.se. Men jag kan inte bestämma mig för vilken jag skulle använda mest...
Vilken tycker ni är snyggast/mest praktisk???


 




Måste bara visa dom här söta kläderna vi köpte när vi var i Florida på bröllopsresan.
Jag var då i v.12 och vi hade ingen aning om könen så färgvalet har absolut inget med det att göra.
Men visst är det söta kläder? Thing 1 & Thing 2 är två tecknade figurer som är med i "Cat in the hat" som tydligen är väldigt känt i USA. Och dom figurerena är just tvillingar så därför tyckte vi det var lite häftigt =)

Photobucket





Pussokram...♥

Kommentarer
Postat av: Pue

Jag hade lätt valt den första översta jackan.

Luva.

Fickor.

Snyggast.



O ser varmare ut oxå.



Den nedre ser så... tanig ut. Så fattig. Men klart en sån jacka är snygg ändå! Inte så jag mena.

Men om JAG hade letat vinterjacka hade jag helt klart valt den som ser ut som en vinterjacka ;)



Sen kanske mitt val beror på att jag själv letar efter en sån, fast inte gravidjacka då ;)...



Hittar bara tunna jackor eller fluffiga dunjackor :(

Sånna som liknar skidjackor and so on...



Parkasjackor is the shit ;)



Kram!

2009-12-22 @ 18:26:00
URL: http://pue.nu
Postat av: Maria

Vilka super söt kläder ni har shoppat till de små!

Jag hade nog valt jackan på den första bilden, ser skön ut.



Ha det gott



Kram Kram

2009-12-22 @ 20:01:07
URL: http://sagafia.blogg.se/
Postat av: Veronic Pain

hej hej!

Kolla gärna in min tävling jag har på bloggen, man kan vinna ett sött cupcakearmband! :D



God jul!

2009-12-22 @ 23:37:05
URL: http://veronicapain.blogg.se/
Postat av: Tant Kim | Bloggdesigner

Tack så mycket för tipsen. :) behöver alla tips jag kan få så har jag massor att göra efter jul. :)



Hoppas du får en underbar jul och nytt år. :)

2009-12-23 @ 14:11:21
URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Så söta tröjor du köpt!

Gillade den första jackan.



Passa på att önska dig en riktigt God Jul!

2009-12-23 @ 23:56:37
URL: http://alexeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
30-åring bosatt vid småländska kusten.
Är gift sedan oktober -08.
Flyttade januari 2010 till hus, som vi renoverade hela undervåningen. Bara resten kvar ;)

Den 7 april 2010 fick vi tillökning av två små underbara varelser vid namn Cornelia & Maximilian.
Här får ni följa mitt liv. =)
Min vardag och livet med tvillingarna.

När du ändå är här skulle du göra mig väldigt glad om du lämnade en kommentar!

♥♥ NÄR TVÅ BLIR FYRA ♥♥
Kontakt: [email protected]