Vintertid?!

Hur vi än stretar emot så blir det vintertid 2009 också.I år, 2009, går vi över till vintertid igen nu på söndag 25 oktober. Klockan 03.00 på natten ställer vi tillbaka klockan till 02.00. Som vanligt.

I år, 2009, går vi över till vintertid igen den 25 oktober kl 03.00
på natten då vi ställer tillbaka klockan till 02.00


Amen redan alltså, läste mig till detta nu.
Annars brukar de alltid snackas om detta ett tag innan det är dags.
Men den här gången var jag inte beredd alls, har inte hört ett ljud om detta på hela veckan.
Suck! Men, men...
Hur lite vi än vill det så blir det vintertid 2009 också.
De ljusa eftermiddagarna och kvällarna blir mörkare när vi ställer tillbaka klockan till vintertid
(eller normaltid) som de som uppskattar ljusare morgnar brukar säga.

Ha en mysig lördagskväll alla!
Pussokram...♥

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Hade inte heller hört nåt fören nattpersonalen på jobbet berättade det i morse!



Hoppas du får en mysig lördagkväll! kram

2009-10-24 @ 18:16:28
URL: http://annacondas.blogg,.se
Postat av: Lotta

Tur tycker jag att den kom just den här helgen.

Dottern ska på gympatävling och de har samling 06.20.

!!!

JAg ska inte med, men för hennes skull så är det ändå tur att det blev vintertid.

JAg ska med sonen på hockeymatch.

HA en fin lördagskväll.

Kramen

2009-10-24 @ 19:11:25
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: Anna

OM du visste vad skönt det vara att läsa att nån mer är som jag!! Trodde jag blivit knäpp.

Känner mig också som en riktigt bitterfitt* å kan inte heller sätta finget på exakt vad det är. Därför blir även mitt svar ofta jag vet inte. Men jag tror ändå att det är en kombination av allt.



Angående jobbet så trivs jag men ändå inte. Trivs med arbetskamraterna men jobbet i sig är ganska så krävande. Att jag sen måste pendla i 2 timmar gör inte saken bättre!

Hörru du, vi får stötta varandra!=)



kramar till dig!

2009-10-26 @ 13:13:08
URL: http://annacondas.blogg,.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
30-åring bosatt vid småländska kusten.
Är gift sedan oktober -08.
Flyttade januari 2010 till hus, som vi renoverade hela undervåningen. Bara resten kvar ;)

Den 7 april 2010 fick vi tillökning av två små underbara varelser vid namn Cornelia & Maximilian.
Här får ni följa mitt liv. =)
Min vardag och livet med tvillingarna.

När du ändå är här skulle du göra mig väldigt glad om du lämnade en kommentar!

♥♥ NÄR TVÅ BLIR FYRA ♥♥
Kontakt: [email protected]