3:e advent...

Tredje advent har varit en slapparedag, sååå skönt! Behövs då det har varit lite grinigt ett par dagar.
Max var ju förkyld i början av veckan och de tog ju Nea över i onsdags.
Nu mår hon bättre men snorar dock liiite fortfarande. 
Har däremot förstått varför det ändå varit så grinigt på sistone...
I förgår såg jag nämligen att det är dags för framtänderna uppe på tösen och
 igår såg jag att de är på väg en till i underkäken, så tre tänder på gång samtidigt.
Aj, aj, aj tandsprickning är nog inte det roligaste.

Kvällen spenderades hos svärföräldrarna med lite trevligt adventsfika, alltid lika trevligt!
Max och Nea passade på att låna några plastskålar att leka med och äta gröt =)
Som vanligt charmade dom farmor och farfar!





Ha det så bra!
Pussokram...♥ från mig och tvillingarna


Kommentarer
Postat av: britta bloggar

Mysigt!

2010-12-12 @ 22:56:50
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
30-åring bosatt vid småländska kusten.
Är gift sedan oktober -08.
Flyttade januari 2010 till hus, som vi renoverade hela undervåningen. Bara resten kvar ;)

Den 7 april 2010 fick vi tillökning av två små underbara varelser vid namn Cornelia & Maximilian.
Här får ni följa mitt liv. =)
Min vardag och livet med tvillingarna.

När du ändå är här skulle du göra mig väldigt glad om du lämnade en kommentar!

♥♥ NÄR TVÅ BLIR FYRA ♥♥
Kontakt: [email protected]