4:e advent...

Jaha, så då var de fjärde advent och fem dagar kvar till julafton.
I vanlig ordning så finns inte riktigt den där julkänslan ännu.
Jag har inte riktigt pyntat speciellt mycket heller,
tänker att nästa år ska det pyntas  jättemycket (och förhoppningsvis bakas) för barnens skull.
I år är det bara några tomtar, några adventsljusstakar,
ett lysande julhjärta (från IKEA) och en vit plastgran =)



Idag fick vi börja med att gå ut och skotta, jisses vad mycket snö de låg på uppfarten.
Verkar som att det har blåst upp en hel del också för på vissa ställen var de ju en halvmeter
medans de "bara" var ca 3 dm på andra delar av uppfarten.
Tur man har en stor o 4WD bil som bara tar sig över all snö utan att köra fast.
Älskar vår "nya" bil! =) Men ogillar all snö iaf! Det räckte för längesedan!

Maken jobbar som vanligt mycke i juletid, denna dag mellan 13-17.
Jag ska få fikabesök av grannkompisen Jenny =), som jag inte har pratat ordentligt med på jäääättelänge!
Ska bli mycket trevligt!!!
Det är många som man har pratat med och sagt att -vi måste träffas snart- men sen blir det aldrig av.
Det är väl så det är =( Bäst är väl att bara ta tag i det och bestämma en dag än att bara låta de rinna ut i sanden.
Men det är ju inte alltid de funkar heller, alla har ju sina familjer och måsten.
Och ibland så kanske inte orken finns där eller så kommer de ju även hinder ivägen ibland (som i fredags).

Ikväll hoppas jag på att få lite tid över till att slå in julklappar
och så får vi se om de blir att softa i soffan med något gott och en film.

Ha det så bra!
Pussokram...♥ från mig och tvillingarna



Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbara bilder du har och du kanske vill du ha ditt egna foto på en canvastavla? Allt du behöver göra är att kommentera inlägget och skriva att du är med, vad säges om det? (http://photonerden.se/2010/december/tavling.html)



Förlåt om du inte tycker om reklam!

2010-12-19 @ 18:42:05
Postat av: Jenny

Tack för en supertrevlig fikastund! Kram

2010-12-19 @ 21:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
30-åring bosatt vid småländska kusten.
Är gift sedan oktober -08.
Flyttade januari 2010 till hus, som vi renoverade hela undervåningen. Bara resten kvar ;)

Den 7 april 2010 fick vi tillökning av två små underbara varelser vid namn Cornelia & Maximilian.
Här får ni följa mitt liv. =)
Min vardag och livet med tvillingarna.

När du ändå är här skulle du göra mig väldigt glad om du lämnade en kommentar!

♥♥ NÄR TVÅ BLIR FYRA ♥♥
Kontakt: [email protected]