Dan före dan 2010...




Dan före dan, en dag kvar...
Jakten på julstämning fortsätter ;-)
Julsånger spelas för fulla muggar på Spotify.
Ska värma mig lite glögg och slå in de sista klapparna
som jag inte hunnit me...

Äntligen så är twinsen feberfria iallafall!
Underbart, julen är räddad!!!
Imorgon firar vi jul hos mina föräldrar i Dövestad tillsammans med bröder, svägerskor
och brorsbarn på fm/eftm för att senare på kvällen fira med makens föräldrar
(i grannhuset här på gatan) tillsammans med broder och fästmö.


Önskar alla en riktigt God Jul!

Pussokram...♥ från mig och tvillingarna


Kommentarer
Postat av: Emma

Skönt att febern äntligen är borta på dom!

Önskar er en god fortsättning! =)

Kramar

2010-12-27 @ 17:25:17
Postat av: Emilia

GOD JUL!

2010-12-27 @ 17:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
30-åring bosatt vid småländska kusten.
Är gift sedan oktober -08.
Flyttade januari 2010 till hus, som vi renoverade hela undervåningen. Bara resten kvar ;)

Den 7 april 2010 fick vi tillökning av två små underbara varelser vid namn Cornelia & Maximilian.
Här får ni följa mitt liv. =)
Min vardag och livet med tvillingarna.

När du ändå är här skulle du göra mig väldigt glad om du lämnade en kommentar!

♥♥ NÄR TVÅ BLIR FYRA ♥♥
Kontakt: [email protected]