Förkylning på gång...

Idag blir det inte till att bege sig ut i kylan, iaf inte för tvillingarna.
Min lilla parvel Max har visat tendeser på förkylning, han nyser väldigt mycket.
Fem nysningar i rad har han lyckats med flera gånger nu.
Och så snorar vi lite också. Hoppas att detta är snabbt övergående så att vi kan åka till ÖF,
annars får de väl vänta till nästa vecka.
Idag måste jag verkligen fylla i hälsopapprena för att få dom försäkrade,
har dragit ut lite väl länge på det nu.
Vi försäkrar dom i Länsförsäkringar eftersom vi har alla andra försäkringar där också.
Var har ni era barn försäkrade?



Studiobilder taget av: Veronica Alm

Uppe till vänster: Cornelia
Uppe till höger: jag som liten
Nere till vänster: maken som liten
Mitten: Gravidbild =)
Nere till höger: Maximilian

Vem liknar vem? 


Ha det så bra!
Pussokram...♥ från mig och tvillingarna
Cornelia & Maximilian


Kommentarer
Postat av: madde

trygg hansa har vi till Filip

nea dig

max micke:)

2010-12-06 @ 12:43:03
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: madde

mm inte direkt gratis.

funderar på att spara till en vit,går ju alltid lättare när man vet att man får nått fint.har ingen som kan bygga en åt mig tyvär:(

2010-12-06 @ 15:41:56
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vi får ingen försäkring till Ludwig. har ringt och stökat med det i evighet nu. Ingen vill försäkra honom eftersom han var sjuk när han föddes. :(



Visst var trycken fina. Ni ska absolut önska/köpa en till eran lilleman också. :)



Tack för gratulationen. jag har hållit det hemligt bra länge så var inte så länge sen jag gick ut med det på bloggen heller.

Kram

2010-12-06 @ 16:18:26
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: britta bloggar

Vi har trygghansa, den här tryggabarn plus som är ganska helgarderande. Men en insatt vän till mig sa att det inte spelar ngn roll vilket bolag man har (vi har samma på allt), så fort nått av de justerat upp så hänger de andra på...

2010-12-06 @ 21:12:05
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
30-åring bosatt vid småländska kusten.
Är gift sedan oktober -08.
Flyttade januari 2010 till hus, som vi renoverade hela undervåningen. Bara resten kvar ;)

Den 7 april 2010 fick vi tillökning av två små underbara varelser vid namn Cornelia & Maximilian.
Här får ni följa mitt liv. =)
Min vardag och livet med tvillingarna.

När du ändå är här skulle du göra mig väldigt glad om du lämnade en kommentar!

♥♥ NÄR TVÅ BLIR FYRA ♥♥
Kontakt: [email protected]