På bättringsvägen...

Här har de varit sjukstuga inatt igen, Cornelia är fortfarande ledsen till och från.
Som mest hade hon 39.5 igår kväll.
Nu har Nea inte så mycket feber längre som tur är,
så vi får hoppas att vi får sova inatt (de vore guld värt).
Max han fortsätter att hosta så där otäckt =(
Jag fick sova middag idag igen medans dom vilade,
välbehövligt dock inte lika länge som igår =( men men bättre än inget!
Hoppas verkligen att twinsen är friska till julafton annars blir de
ingen jul, ingen julmat o inga klappar =( tillsammans med familjerna...
Bara tre dagar kvar...

Igår kväll fick vi en snabbvisit av en gammal klasskamrat till mig,
Rickard och hans supertrevliga spanska flickvän Sandra.
Alltid lika kul att träffa dom då dom bor i Hong Kong,
någon gång har vi sagt att vi ska åka till dom. Skulle vara riktigt spännande!
Rickard är pilot och flyger dom stooora planen ;-) och Sandra är lärare.
Det är andra gången vi fått äran att träffa henne (hoppas på fler gånger)!

Idag har de mest varit kvalitetstid med twinsen,
orkar inte mycke annat när man inte får sova...
Men nu ska jag ta tag i dammsugningen, kan snart döpa dammråttorna här ;-)
Måste slå in lite fler julklappar ikväll och hoppas jag hinner/orkar vika lite tvätt.



Max -      Våra finaste sötnosar...     - Nea


Ha det så bra!
Pussokram...♥ från mig och tvillingarna

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas att alla blir friska snart!

Jobbigt när den ena övertar den andra hela tiden =(

2010-12-23 @ 19:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
30-åring bosatt vid småländska kusten.
Är gift sedan oktober -08.
Flyttade januari 2010 till hus, som vi renoverade hela undervåningen. Bara resten kvar ;)

Den 7 april 2010 fick vi tillökning av två små underbara varelser vid namn Cornelia & Maximilian.
Här får ni följa mitt liv. =)
Min vardag och livet med tvillingarna.

När du ändå är här skulle du göra mig väldigt glad om du lämnade en kommentar!

♥♥ NÄR TVÅ BLIR FYRA ♥♥
Kontakt: [email protected]