Välkommna saker!

Idag är det Max tur att ha feber, inte lika skoj! Dom turas om varje dag här nästan verkar det som.
Två dagar kvar så nu får den där förjordade febern försvinna för de här året på båda tycker jag!
Skulle vara tråkigt om inte twinsen fick träffa sina kusiner och jag mina bröder o resp.

Igår fick jag en glad överraskning i brevlådan från mitt jobb.
Vi brukar alltid få ett paket men denna gång var det ett kuvert med ett presentkort.
Perfekt med ett presentkort från Intersport, precis vad jag behöver faktiskt!
Jag måste nämligen införskaffa en ordentlig vinterjacka och termobyxor,
så detta var ett tacksamt tillskott!



Och idag fick jag ytterliggare en glad överraskning i brevlådan =)
Fick hem dom två kabelstickande overallerna som jag hade beställt av makens faster (ulldockan).
Jag tyckte att Lundmyrs kabelstickade overaller var så urgulliga så jag bad henne
sticka något liknande i grått. Grymt nöjd blev jag!
Dom är jättefina! Hon har gjort ett sjukt bra jobb!





Ha det så bra!
Pussokram...♥ från mig och tvillingarna


Kommentarer
Postat av: Marie

Men så fina overaller, blir bara aaaaaningens avundsjuk :)

2010-12-22 @ 17:28:37
Postat av: Madde

Tack nu vet jag vad det var i julklappen:(

2010-12-22 @ 17:41:59
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: CAROLINE

Oj vilka fina! Söta ungar du har:)

2010-12-23 @ 10:21:12
URL: http://ingetkonstigtalls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
30-åring bosatt vid småländska kusten.
Är gift sedan oktober -08.
Flyttade januari 2010 till hus, som vi renoverade hela undervåningen. Bara resten kvar ;)

Den 7 april 2010 fick vi tillökning av två små underbara varelser vid namn Cornelia & Maximilian.
Här får ni följa mitt liv. =)
Min vardag och livet med tvillingarna.

När du ändå är här skulle du göra mig väldigt glad om du lämnade en kommentar!

♥♥ NÄR TVÅ BLIR FYRA ♥♥
Kontakt: [email protected]