Vila...

Som rubriken lyder, vila eller försöka sova det är de som stått högst på schemat idag för mig.
Hade en väldigt jobbig natt inatt. Cornelia var inte särskilt glad.
De började sent igårkväll med att hon vaknade och var ledsen.
Och somnade verkligen inte om, så vi fick gå lägga oss tillsammans med henne mellan oss.
Till slut somnade hon för att någon halvtimme-timme senare vakna ledsen igen
sen höll hon på så hela natten.
Maken har ju förmågan att sova sig igenom de flesta gångerna,
vaknar bara till några av gångerna medans jag låg klarvaken mest hela natten =(
Om jag ändå visste vad det är =( Max blev ju inte i närheten av så ledsen på sina höga 39.9 i fredags.
Och dom mådde ju bra båda två i helgen. Hon hade som mest i morse 38.9.
Men de skulle kanske kunna vara att hon har ont i magen också eller att hennes tänder gör ont o kliar.
Eller så är de den "lilla" febern, alla reagerar väl olika antar jag.
Båda har ialla fall sovit middag och även jag passade på att sova medans dom sov.
Nea vaknar ju dock flera gånger och var ledsen för att en stund senare somna om.
Och Max stackarn har börjat hosta oroväckande.
Jag hoppas innerligt att dom är helt friska till julafton,
bara fyra dagar kvar...


Nea helt utslagen och Max spanar mot tvn...


Ha det så bra!
Pussokram...♥ från mig och tvillingarna

 


Kommentarer
Postat av: Nathalie @ Bloody Disgusting

Vad skulle du helst vilja vinna i filmväg om du var med i en filmtävling?

En fet filmbox, Tv-seriebox, samlarutgåva eller en vanlig dvd/blu-ray?

Vilken filmgenre gillar du mest? Komedier, skräck/rysare, action, sci-fi eller drama?

Slutligen: Vilken film hade du helst velat vinna?!



Med vänliga hälsningar Nathalie - Bloody Disgusting

2010-12-20 @ 19:41:58
URL: http://bloodydisgusting.blogg.se/
Postat av: neli

aaaw va söta :)

2010-12-21 @ 14:06:09
URL: http://simplyneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
30-åring bosatt vid småländska kusten.
Är gift sedan oktober -08.
Flyttade januari 2010 till hus, som vi renoverade hela undervåningen. Bara resten kvar ;)

Den 7 april 2010 fick vi tillökning av två små underbara varelser vid namn Cornelia & Maximilian.
Här får ni följa mitt liv. =)
Min vardag och livet med tvillingarna.

När du ändå är här skulle du göra mig väldigt glad om du lämnade en kommentar!

♥♥ NÄR TVÅ BLIR FYRA ♥♥
Kontakt: [email protected]