Egentid är viktigt...

Lite egentid är inte helt fel, särskilt när man har två små busungar som tröttar ut morsan ;)
Dom är världens underbaraste men ibland behöver även morsan ladda batterierna.
Igår hade jag en sån dag med lite egentid, en liten stund iaf :)
Passade på att sola och fixa naglarna.
Och så några småärenden på stan bla på KappAhl,
twinsens farfar fick hjälpa mig med att hitta rätt mockasiner till dom små.
Dags för nya inneskor nu, tofflorna dom har nu har användts flitigt :)



Till kvällen blev det ett mysigt eller superroligt (de beror på vem man frågar ;)) bad för twinsen
tillsammans med mammsen, alltid med mammsen ;) Pappa får alltid ta emot o torka o klä på dom.







Max är en riktig vilding i badet, det plaskas på ordentligt kan jag lova :)

Snart är det dags hjärtegrynen att få välling och gå och lägga sig och 
mammsen får lägga sig och vila i soffan, nice ;)

Ha det så bra!
Pussokram...♥ från mig och tvillingarna


Kommentarer
Postat av: Linda BT (3barns tvillingmamma)

Ja det är SÅ trist att vara sjuk. Jag börjar bli förkyld nu igen, fattas bara att tvillingarna också ska bli sjuka nu. Men vi har ju dagisbaciller här hemma då Amanda (snart 5 år) går på dagis!

Men du, du får ju vara med i min tävling om badset från Libero! =)



Hur tycker du livet som tvillingmamma är? =)

Krya på dig kramar från oss!

2011-01-27 @ 21:34:06
URL: http://lindabt.blogg.se/
Postat av: Åsa - tvillingmamma

visst behöver man egen tid även som mamma, för visst blir man trött under dagarna. Iaf med två små vildingar hemma. fina naglarna blev =)..

Vi syns på måndag, ska försöka få mig en kopp kaffe medans barnen håller humöret uppe =)

hej

2011-01-29 @ 14:13:26
URL: http://mittlivsomtvillingmamma.blogspot.com
Postat av: Elin

Vilka blåa ögon Nea har :D

2011-01-29 @ 15:28:34
URL: http://elilas.blogg.se/
Postat av: Camilla

vilka vackra blåa ögon!

2011-06-14 @ 22:51:19
URL: http://camillamakita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
30-åring bosatt vid småländska kusten.
Är gift sedan oktober -08.
Flyttade januari 2010 till hus, som vi renoverade hela undervåningen. Bara resten kvar ;)

Den 7 april 2010 fick vi tillökning av två små underbara varelser vid namn Cornelia & Maximilian.
Här får ni följa mitt liv. =)
Min vardag och livet med tvillingarna.

När du ändå är här skulle du göra mig väldigt glad om du lämnade en kommentar!

♥♥ NÄR TVÅ BLIR FYRA ♥♥
Kontakt: [email protected]