Twinsen 9 månader idag ♥

Idag klockan 8:45 och 8:47 blev våra underbara bebisar hela 9 månader.
Då har dom nu varit ute i världen lika länge som dom låg i mammas mage =),
(visserligen så låg dom i magen i lite mer än 8½  men de är ju bara detaljer ;-)...)

Maximilian fungerar som en dammtrasa på golven nu mera, han är överallt.
Idag har han jagat mig och dammsugaren =) haha sötnosen!
Så nu är barngrinden införskaffad till trappan, nu ska den bara sättas upp också!
Cornelia har kommit på att man kan ju testa rösten och skrika till
(riktigt höga toner iform av iiiiiiiiiiiiiiiii) och det är öronbedövande om något!
Men vad gör det, dom är ju underbara i vilket fall!
Även om det kan vara lite jobbigt ibland som t.ex igår kväll
när vi skulle lägga oss vid 23-snåret. Då vaknar Max och är ledsen,
vi lugnar ner honom och försöker lägga honom igen.
Det går bra en liten sekund sen blir han superledsen igen, så håller det på.
Han är otröstlig, så vi funderade på om han hade magknip eller nått.
Han har aldrig haft det så att vi har märkt det, så detta var ju ovanligt!
Jag matade honom med katrinplommon och en tesked rapsolja.
Sen blev han lugn vår lite parvel...
Men han fick sova mellan oss inatt iaf. =)

Här kommer en bildbomb från imorse:














Ha det så bra!
Pussokram...♥ från mig och tvillingarna


Kommentarer
Postat av: Linda BT (3barns tvillingmamma)

hej!

Vad kul att du hittat min blogg! Ser att du med har tvillingar! =)



Jag har beställt dom på http://www.lundmyr.com/



Ha en bra kväll!

/Linda

2011-01-07 @ 18:53:42
URL: http://lindabt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
30-åring bosatt vid småländska kusten.
Är gift sedan oktober -08.
Flyttade januari 2010 till hus, som vi renoverade hela undervåningen. Bara resten kvar ;)

Den 7 april 2010 fick vi tillökning av två små underbara varelser vid namn Cornelia & Maximilian.
Här får ni följa mitt liv. =)
Min vardag och livet med tvillingarna.

När du ändå är här skulle du göra mig väldigt glad om du lämnade en kommentar!

♥♥ NÄR TVÅ BLIR FYRA ♥♥
Kontakt: [email protected]