Full rulle... (as always)

Här är det fullt ös medvetslös varje dag som gäller :)
Kan vara väldigt utmattande och maken förstår mig verkligen nu att
man är helt slut när twinsen har somnat för kvällen och att man bara
vill ta igen sig efter alla deras hyss,
självklart ska man göra massa hyss när man är 14 mån och springer omkring och klättrar på allt,
inget konstigt alls hihi.
Jag orkar inget annat än att ta hand om dessa underbara små mirakel dock ;)
Någon gång ska man väl hinna med alla dessa blåa IKEA kassar med nytvättat i,
just nu är jag uppe i 6st och fler lär det väl bli innan det blir vikt och placerat i garderoben hihi
Jag HATAR verkligen att vika tvätten!!! Om ändå någon annan kunde göra det ;)

Igår var sista jobbkvällen innan midsommar. Ledig nu i 6 dgr, sååå skönt!
Det blir en tripp till svärföräldrarnas "sommarstuga" (egentligen ett modernt fritidshus)
över midsommar...
Ska bli himla trevligt och skönt, för förhoppningsvis har vi flera kandidater som mer än gärna
är barnvakter lite grann ;) så att mamma C får ta igen sig lite :)

Idag har jag haft finbesök av Vevve och Ulle med Zach.
Det blir kanske en träff om året nu med Vevve sedan hon flyttade till Götet.
Så det var väldigt kul att få träffa henne igen och
självklart lika kul som vanligt att träffa Ulle & Zacharias!
Min nya Tassimo gick på högvarv här idag :)
är så glad att den hittade hem hit!!!
Tack älskling!






Ha det!
Pussokram...♥ från mig och tvillingarna




Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Jag tycker det är jobbigt med en.. Och du har 2 hahaah

2011-06-25 @ 19:29:50
URL: http://saratilling.se
Postat av: britta bloggar

Mmmm kaffe!

2011-06-30 @ 21:53:28
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Katja

Hejsan!

Hur är det? Jag har bara inte haft så mkt tid eller ork att surfa mkt eller så.. Oftast har jag suttit på mobilen o surfat, läst bloggar men inte då orkat kommentera..

Så dina barn har växt :O) Vilka fina namn också! Grattis i efterskott till dig!!

Kramar!!

Pst vill också ha en sån apparat!

2011-08-18 @ 21:51:51
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Fia

Läääääänge sen du blogga nu!

2011-09-08 @ 11:31:46
URL: http://www.sofsan.se/
Postat av: Fia

Förstår att tiden inte räcker till!

Vad är det för en grupp på facebook???

Vi bor i Linköping så det är ju en liten bit =( Så typiskt för jag har fått kontakt med jätte många tvillingmammor men vi bor så utspritt i hela landet.



Kram

2011-09-08 @ 13:12:24
URL: http://www.sofsan.se/
Postat av: Louise - Tvillingar i magen

Hej! Okej, vad kul=) Om jag mår bra då och inte bebbarna precis har tittat ut så kommer jag gärna=)



Kram

2011-09-08 @ 19:13:57
URL: http://louiserautio.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
30-åring bosatt vid småländska kusten.
Är gift sedan oktober -08.
Flyttade januari 2010 till hus, som vi renoverade hela undervåningen. Bara resten kvar ;)

Den 7 april 2010 fick vi tillökning av två små underbara varelser vid namn Cornelia & Maximilian.
Här får ni följa mitt liv. =)
Min vardag och livet med tvillingarna.

När du ändå är här skulle du göra mig väldigt glad om du lämnade en kommentar!

♥♥ NÄR TVÅ BLIR FYRA ♥♥
Kontakt: [email protected]