Klickat hem en symaskin...

Igår kväll blev det i vanlig ordning att bänka sig framför tvn och kolla mello.
Så tyckte ni att rätt låt vann?
Med den responsen Saade verkar ha fått så var det väl rätt låt då =)
Innan mellon så klickade jag äntligen hem en symaskin från
symaskinskungen. Fick ju ett litet bidrag till detta när jag fyllde 30,
och nu som först har jag alltså tagit tag i detta och beställt en
Husqvarna Viking H-Class E20. Så nu ska här sys gardiner =)
Just nu är jag sugen på att sy något av detta tyg från textilgallerian.se

Nu måste jag kila vidare, bråttom!
Söndag idag och dags för jobbet alldeles strax ju.
Glöm för allt i världen inte att kolla Solsidan ikväll! =)






Ha det!
Pussokram...♥ från mig och tvillingarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
30-åring bosatt vid småländska kusten.
Är gift sedan oktober -08.
Flyttade januari 2010 till hus, som vi renoverade hela undervåningen. Bara resten kvar ;)

Den 7 april 2010 fick vi tillökning av två små underbara varelser vid namn Cornelia & Maximilian.
Här får ni följa mitt liv. =)
Min vardag och livet med tvillingarna.

När du ändå är här skulle du göra mig väldigt glad om du lämnade en kommentar!

♥♥ NÄR TVÅ BLIR FYRA ♥♥
Kontakt: [email protected]