Stolt och lycklig tvillingmamma!

Det hinner hända mycket på en månad, särskilt med två styckna små knattar som gör nya bus varje dag :)
Och varje dag säger maken och jag till varandra -Vilka fina barn vi har!
Jisses, att man kunde bli en sån här stolt förälder
som älskar sina barn över allt annat det trodde man aldrig att det var så här det skulle kännas!...
Nu springer dom nästan, det är verkligen full fart på dom där små bena!
Och det ska klättras på allt :)
En morgon hittade jag Cornelia sittandes på knäna på tvbänken i full fart
med att slå ihop fjärrkontrollerna, klapp, klapp. Tokfia :)
Och Maximilian den lilla busungen, han älskar att springa runt hörnet om kylskåpet
och stå o lurpassa på Nea.
Sen när hon också kommer runt hörnet så tokskrattar Max. Älskade ungar!!!
Dom har så roligt med varandra! Vi är lyckligt lottade som fick tvillingar :)
 
Själv mår jag bättre och bättre.
Allt börjar falla på plats och det är så skönt att äntligen få veta och varför...
Sådär, kryptiskt och hemligt :) Dom som vet, dom vet och där stannar det!
Tur att man har vänner man kan lita på :)  Ni vet vilka ni är! ;) Love U! 
Ni andra, None of your buisness! Och sluta spekulera utan respektera bara!

Happy, happy! ♥♥♥
 
Ha det!
Pussokram...♥ från mig och tvillingarna

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Kevin

Ja tänk va lyckligt lottad man är som fått den äran att bli förälder!!! :)



Härligt att höra att du mår väl! :)



KRAMEN

2011-06-01 @ 06:04:46
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
30-åring bosatt vid småländska kusten.
Är gift sedan oktober -08.
Flyttade januari 2010 till hus, som vi renoverade hela undervåningen. Bara resten kvar ;)

Den 7 april 2010 fick vi tillökning av två små underbara varelser vid namn Cornelia & Maximilian.
Här får ni följa mitt liv. =)
Min vardag och livet med tvillingarna.

När du ändå är här skulle du göra mig väldigt glad om du lämnade en kommentar!

♥♥ NÄR TVÅ BLIR FYRA ♥♥
Kontakt: [email protected]