Skönt med helg!

Jag är ju alltid ledig på torsdagar numera så min helg började redan igår.
Och pappan i huset var också ledig så vi passade på att åka till Simhallen hela familjen :)
Twinsen älskar verkligen att plaska och åka vattenrutschkana! Givetvis åker man i mammas eller pappas knä då :)
Vi avslutade med att äta lite pannkakor innan vi åkte hemåt, mums...
Förra helgen var ju den efterlängtade tvillingträffen och det blev riktigt lyckat för att vara första gången! 13 tvillingpar dvs med förälder/föräldrar/syskon så var vi 54 pers som var där för just träffen! Tror att jag såg några fler äldre tvillingar men de var inte några fler som var framme och pratade med oss så är inte säker ;)
Det kommer garanterat bli fler träffar, kanske till våren!
Ikväll är det säsongspremiären för Vampire Diaries =)
Som jag har längtat och saknat denna serie! Finally! Fredagen är räddad :)
Ha det så bra!
Pussokram från mig och tvillingarna <3

 


Kommentarer
Postat av: Maria - Bloggdesigner

Vilka söta barn du har <3

2012-03-09 @ 20:44:46
URL: http://photographybyristo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
30-åring bosatt vid småländska kusten.
Är gift sedan oktober -08.
Flyttade januari 2010 till hus, som vi renoverade hela undervåningen. Bara resten kvar ;)

Den 7 april 2010 fick vi tillökning av två små underbara varelser vid namn Cornelia & Maximilian.
Här får ni följa mitt liv. =)
Min vardag och livet med tvillingarna.

När du ändå är här skulle du göra mig väldigt glad om du lämnade en kommentar!

♥♥ NÄR TVÅ BLIR FYRA ♥♥
Kontakt: [email protected]